Vergoeding mogelijk?

Klantenservice

Informatie over bestellen & bezorgen, betalen en retourneren via deze website. Staat de informatie die jij zoekt er niet tussen? Neem contact met ons op.

Wil je meer weten over onze producten, bijvoorbeeld over de werking van DermaSilk? Ga dan naar de FAQ’s over DermaSilk.

Bestellen & Bezorging

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd.

Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

Dat hangt af van het orderbedrag, het totaalbedrag waarvoor je producten bij ons bestelt.

Bestellingen vanaf €50,- verzenden we gratis in Nederland & België. Voor bestellingen onder €50,- betaal je €4,95 verzendkosten.

Bestellingen vanaf €50,- verzenden we gratis in Nederland & België. Voor bestellingen onder €50,- betaal je €4,95 verzendkosten.

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL. Ze leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen.

De bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.

Nee, je kunt niet kiezen wanneer de bestelling bezorgd wordt.

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

De gemiddelde levertijd van een bestelling naar België is 2 werkdagen.

Ja, meestal wel. De DermaSilk bestellingen hebben vaak een verpakking die alleen in een postpakket past, de postbezorger levert deze persoonlijk bij je af. Daarvoor moet je dus thuis zijn.

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80

Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kostenloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.

Meer informatie over het retourneren van je bestelling

Ja, je ontvangt een Track en Trace code van ons. Mocht je het pakket toch niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Betalen

Er zijn drie verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL, Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.

Mister Cash, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.

Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

iDEAL is alleen geldig wanneer het factuuradres een Nederlands adres is. Heb je een factuuradres in België, dan kun je alleen met Mister Cash betalen of middels een factuur.

Mister Cash is alleen geldig wanneer het factuuradres een Belgisch adres is. Heb je een Nederlands factuuradres ingevuld, dan kun je alleen met iDEAL of middels een factuur betalen.

Ja, we kunnen een factuur voor je maken. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

Lees de voorwaarden goed. Een kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties. Een kortingscode kan vaak maar één keer per persoon gebruikt worden.

Vergeet niet na het invullen op de oranje knop (+) te drukken om de kortingscode toe te passen.

Mocht de kortingscode alsnog niet werken, neem dan contact met ons op.

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €50,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Retourneren

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te annuleren zonder opgave van reden. Na annuleren heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. De seal van het artikel mag niet verbroken zijn.

Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om DermaSilk na openen van de seal te retourneren. Open daarom bij bestelling van meerdere producten, eerst één verpakking.

Graag willen we je verzoeken om eerst contact met ons op te nemen zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen. Je kunt het artikel retour sturen naar het volgende adres:

BAP Medical BV Nederland
Laan van de Maagd 119
7324 BT Apeldoorn

telefoon +31 (0)55 355 25 80
info@bap-medical.com

We willen je graag verzoeken om bij het retourneren van het product het volgende retourformulier mee te sturen. Kun je het retourformulier niet printen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Retourformulier

Ja, de kosten van retourneren zijn voor de klant zelf.

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €50,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Bekijk de